Adidas, salgın dirilişe rağmen yıl sonunda iyimser

Alman spor giyim firması Adidas, koronavirüs kilitlenmelerinin geri dönmesiyle birlikte Çin’de büyümeye döneceğini tahmin etmesine rağmen yılın son üç ayında satışların düşmesini beklediğini söyledi.

Şirket, üçüncü çeyrek satışlarının kur etkisiz% 3 düşüşle 5,96 milyar Euro’ya düştüğünü, faaliyet karının ise% 12 düşüşle 794 milyon Euro’ya düştüğünü söyledi.

Bu, analistlerin sırasıyla 5,91 milyar € ve 723 milyon € tahminlerinin önünde gerçekleşti.

Adidas, mağazalarının% 90’ından fazlasının açık kalması ve alışveriş yapanların yeni kilitlenmelerden çok fazla etkilenmemesi nedeniyle dördüncü çeyrekte de benzer bir satış düşüşü bekliyor. Mağazaların yaklaşık% 93’ü şu anda açık.

Adidas CEO’su Kasper Rorsted, “Çeyreğin başında dördüncü çeyrekte büyüme yolunda ilerlerken, salgının dünyanın birçok bölgesinde kötüleşmesi yine sabır ve desteğimizi gerektiriyor” dedi.

Reebok markasının satışları% 7 düştü.

Adidas, 2005 yılında Adidas tarafından satın alındığından bu yana mücadele eden Reebok’u satmayı planladığı bu ayın başlarında bir dergi raporuna yorum yapmaktan kaçındı.

Adidas, Bir önceki dönem güçlü olmasına rağmen dördüncü çeyrekte daha büyük Çin ve dördüncü çeyrekte 100-200 milyon € arasında bir işletme karı beklediğini söyledi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir