İşletmeler için Noel pazarından geriye ne kaldı?

Normal zamanlarda, bu hafta sonu ülke çapındaki perakendeciler, barlar, restoranlar ve diğer işletmeler için her zaman yoğun geçmiştir.

Noel’e üç haftadan biraz fazla bir süre kala, Black Friday ve Cyber ​​Monday’in ikili pazarlama odaklı fenomenleri ve iş ve kişisel partilerin başlamasıyla, Kasım ayının son hafta sonu genellikle bayram alışverişinin başlangıcını işaret ediyor ve kutlama sezonu.

Ama bu yıl 2020’deki her şey gibi çok farklı.

Çünkü, yalnızca dönemin normalde gerektirdiği satış ve rezervasyon artışını ele almaya odaklanmak yerine, gerekli olmayan perakendeciler, gastro-barlar, restoranlar, oteller, kuaförler ve daha fazlası bugün ve yarın daha sonra tesislerin yeniden açılmasının getirdiği ek zorluklarla uğraşacaklar. altı haftalık veya daha uzun süreli kapanma.

Hükümetin önümüzdeki hafta kapılarını yeniden açabileceklerine dair onayı birçokları için bir rahatlama oldu.

Noel ve Yeni Yıl dönemlerinde yıllık gelirlerinin% 50’ye varan kısmını elde eden bazı firmalarla, fiziksel ticarete devam etmelerine izin verilmesi hayati önem taşır.

Perakendeciler son günlerde çok güçlü çevrimiçi satışlar bildiriyorlar, ancak yine de çoğu durumda fiziksel mağazalarının kapanması sırasında oluşan kayıpları telafi etmek için yeterince yakın değil.

Birçoğunun kapalı kapılar ardında bir miktar kapasite ile işlem görmesi gerçeği, kapılarını açmaya hemen hemen hazır olacakları anlamına geliyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir