Varadkar ve Ryan şikayet üzerine Eir ve Vodafone ile görüştü

Tarım ve Tüketici İşleri Muhabiri

İki Hükümet Bakanı, Eir ve Vodafone ile, sundukları müşteri hizmetleri ile ilgili devam eden sorunlar hakkındaki endişelerini dile getirmek için ayrı ayrı bir araya geldi.

Toplantıları Tánaiste ve İşletme, Ticaret ve İstihdam Bakanı Leo Varadkar ve İletişim Bakanı Eamon Ryan bu sabah gerçekleştirdi.

Özellikle Eir, tüketicilerle devam eden şikayetlerin kaynağı olmuştur ve bazı bildirimler, müşteri hizmetleri personeliyle konuşmak için bir saatten fazla beklemek zorunda kalmıştır.

Diğerleri, müşteri hizmetleri sorgularıyla ilgili yanıtlanmamış aramalar ve e-postalar bildirdi.

Şirket konuyu ele almayı taahhüt etti.

Bay Varadkar, sorunların o kadar ciddi olduğunu ve “insanlar için büyük bir hayal kırıklığına neden olduğunu” söyledi.

Eir temsilcileri ile görüşmeyi faydalı olarak nitelendirdi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir